BLOG

Άσκηση στις διακοπές γίνεται; 28/07/2017

Φυσικά και γίνεται! Οι διακοπές μας το καλοκαίρι είναι η καλύτερη περίοδος να γυμναστούμε: είμαστε πιο χαλαροί, οι υποχρεώσεις μας είναι ελάχιστες, αλλά και ο ελεύθερος μας χρόνος πολύς! Είναι η ευκαιρία να συντηρήσουμε τα αποτελέσματα του χειμώνα, ή ακόμα καλύτερα να κάνουμε μια καινούργια αρχή!

Είσαι μακριά από το γυμναστήριο; Κανένα πρόβλημα!  Όπου και αν βρίσκεσαι, τώρα στις καλοκαιρινές διακοπές σου είναι η ευκαιρία να βγεις για ένα τρεξιματάκι. Αλλά όχι μόνο!

Σου ετοίμασα ένα τέλειο πρόγραμμα που μπορείς να το εκτελέσεις όπου και αν βρίσκεσαι: στο εξοχικό, στο νησί, στο μπαλκόνι, στην ταράτσα, στην παραλία ...

Αφού κάνεις ένα ζέσταμα για να ετοιμάσεις τους μύες σου εκτελείς 4 σετ των 10 επαναλήψεων, κάθε μια από τις παρακάτω ασκήσει

• Air squat (καθίσματα)
• Προβολές ποδιών
• Κάμψεις
• Burpees*

Βλέπεις, η έλλειψη εξοπλισμού, δεν είναι πρόβλημα! Και όσον αφορά την τόνωση και την ενέργεια που χρειάζεσαι για την προπόνηση σου, πάλι σου έχω λύση:

Δοκίμασε το EVIOL MultiVitamin:

Το συμπλήρωμα διατροφής EVIOL MultiVitamin είναι η ιδανική λύση για να δώσεις στον οργανισμό την ώθηση που χρειάζεται!

Πρόκειται για έναν ολοκληρωμένο συνδυασμό βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων απαραίτητων για την καλή λειτουργία του οργανισμού.

Συμβάλλει:

• Στην κάλυψη διατροφικών ελλείψεων που προκύπτουν από τη μη ισορροπημένη διατροφή.
• Στην προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες, λόγω αντιοξειδωτικής δράσης.
• Στην παραγωγή ενέργειας.

Η σύνθεση των συμπληρωμάτων διατροφής EVIOL MultiVitamin είναι ενισχυμένη με συνένζυμο Q10.  Το συνένζυμο Q10 είναι ένα αντιοξειδωτικό συστατικό που προστατεύει τον οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες και παράλληλα βοηθάει το σώμα να παράγει ενέργεια.

Έχε υπόψη σου ότι το συμπλήρωμα διατροφής EVIOL MultiVitamin είναι ιδανικό για:

• άτομα που αισθάνονται ατονία και κόπωση.
• άτομα που έχουν έντονη σωματική & πνευματική δραστηριότητα.
• άτομα που ασχολούνται με τον αθλητισμό.
• περιπτώσεις μη ισορροπημένης διατροφής, δίαιτας.
• ειδικές περιπτώσεις π.χ. εξετάσεις, πολύωρη εργασία.

*Άσκηση Burpees

βήμα 1 - κάθισμα

βήμα 2 - ο κορμός παράλληλα στο έδαφος, στάση σανίδα

βήμα 3 - επιστροφή στην όρθια θέση με ένα μικρό επιτόπιο άλμα σε ύψος

  • ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
  • ΕΠΟΜΕΝΟ